någon som hittat sommaren?

den sista födelelsedagsmiddagen innan rhodos

 

Sommaren verkar ha bestämt sig för att rymma och lämna oss med höstrusk. Inte okej, skärpning tack! Är så himla sugen på sushi, men ikväll blev det en viggo-burgare med Lotta och My vilket inte heller är helt fel. Jag har lyssnat upp min tid på spotify så för tillfället får jag klara mig med sveriges radio webbspelare suck. Fast nu kom lillebroren med sitt premium-konto och räddade, härligt.

Imorgon ska jag storhandla deluxe för på lördag är det kräftskiva och jag är efterrättsansvarig. Känner pressen, folk minns fortfarande pajen jag gjorde när Malin fyllde 16/17. Tror ju tyvärr dock inte att verkligheten lever upp till deras förväntningar. Men jag ska göra mitt bästa så får vi se om de tre grejerna jag ska ha med mig blir uppskattade.

Isabell har ju kommi tillbaka till bloggvärlden och detta med en väldig öppenhet. Och egentligen är det väl intressantare om man skriver mer personligt? Så vi får se om jag vågar mig på det, för modigt är det. Jag går i väntans dagar. Och nej, inte i betydelsen att jag väntar på en liten bebis, det hade ju varit nåt. Nej utan tog steget och skrev till killen som chockade mig tidigare. Än så länge ingen respons, men vet ärligt inte vad jag ska förvänta mig av honom längre, oförutsägbar kille. Så fortsättning följer där mina vänner.

Nu ska jag slänga mig i soffan, på säkert avstånd från lillebroren som ligger inne med feber. adjö

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja man bli inspirerad av den lilla tjejen haha! :)

2011-08-11 @ 23:20:35
Postat av: isabell

jag hade tyckt att det vore jätteroligt om du skrev något du egentligen tyckte var lite för personligt, alltid kul att läsa :)

2011-08-12 @ 19:46:03
URL: http://issue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0