vad ska jag med värdighet när jag kan ha det bra


Lyssnar på denna låten och känner mig peppad. Egentligen borde jag väl vara trött på att festa vid dethär laget men gaah vad musik är najs alltså. Nåt som inte är lika najs var gårkvällen och ett heldött Etage. Jag, Lotta och My stannade i kanske 20 minuter innan vi drog därifrån igen. Nej, fullt med folk ska det vara.

Ligger inne med träningsvärk i måånga muskler också efter första träningen på månader (pinsamt nog månader). Fast jag tycker om träningsvärken på så sätt att då vet man att det tagit. Ikväll blev det Malmö igen, någon förvånad? Och åtminstone så blir det att se Miss Li, me likey. Synd bara att det är så jävlans dyrt att vara vuxen på tåg och bussar, kollektivtrafiken kommer ruinera mig.

För övrigt ett micket bra citat från Emil Jensen som rubrik!

Kommentarer
Postat av: PP

han kommer ju till lunds humorfestival :)

2011-08-29 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0