you shimmy shook my bone

Var tydligen den enda bilden jag hade på Alex, men inte fy skam den inte. Blev helt nostalgisk nu!

Igår mötte jag upp Carl och Maria så stack vi till Alex tillsammans. Hans lägenhet var full av killar, kräftor, långbord och sångblad. Maria och jag bojkottade kräftor för kvällen och körde istället på klassikern pastasallad med köttbullar. Fick träffat på Axel för första gången sen studenten, blev en hel del läkarsnack där såklart. Han var den enda som kom in med HP 1.8 förra hösten, så inte så hoppingivande direkt. Fast å andra sidan snackade jag med Alex och han har ju kommit in på läkare i Umeå (därav avskedsfesten) och han kom in genom intervju. Så lite hopp finns väl!

När vi satt och åt efterrätten så reste sig Astrid (Alex flickvän) upp för att hämta något. Hon gick i soffan, skulle hoppa ner från den. Dock så var där en balk i taket som kom lite i vägen. Så först går Astrid i soffan, sen hör man tre höga dunsar och hon är borta. Och i balken hänger en stor tofs hår.. Alltså usch haha, kunde inte hjälpa att skratta lite, det var jättehemskt, men såg så sjukt ut när håret hängde där i taket. Hon klarade undan sig ganska bra i alla fall, med nån bula i huvudet och ett blåmärke på ryggen.

Hängde med boysen, eftersom att Maria skulle upp tidigt och lämnade mig, ända tills sista bussen skulle gå. Trevlig kväll och fockas vad roligt för Alex.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0