tick tack och så var det mindre än 47 veckor av året kvar

Så veckan på dietsoppan är över och trots en hel del fuskande på slutet gav den resultat. Har tappat lite fokus till vart detta ska leda, men hittar väl det så småningom igen. Jessica var i Lund i helgen, så medan hon och ett par tre tjejer till förade lite passade jag på att umgås och skvallra lite med dem alla. Sen drog de ut i natten och jag bilade hem till sängen i ett nästan färdigstädat rum.


Idag är det måndag om nån missat det. Måndagar är ju som de är så nu är inte orken så stor. Förkylningar kan ju bara försvinna från jordens yta, d r y g t. Håller för tillfället på att organisera min musik på spotify och försöka hitta nån musik jag kan tänka mig att lyssna på i år. I stort sett inget så nytt, vardagen rullar på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0