tvådagars-semester

Peace&Love var brabrabra! Alla mina bilder befinner sig dock oframkallade i två engångskameror så ni får vänta lite där. Efter en vecka i tält följt av en veckas jobb på sommardagis var jag lagom trött så i fredags flydde jag till stugan.

Djuret fick snällt hoppa in i bilen och spänna fast sig hon med

 

Efter en wunderbar middag av grillat (kött, squash, haloumi mmm!), grekisk sallad och potatissallad åt jag efterrätt i form av nyplockade körsbär

 

10 timmars sömn, nybakade bullar till frukost och en solig förmiddag på altanen. Semester som den ska vara?

 

På eftermiddagen fick jag premiärbadat i havet! Killen på bilden tog såklart första doppet för flera veckor sedan, i 13 gradigt vatten..

 

Efter lite glass tog vi oss an minigolfen. Pappa hade löjligt bra flyt medan mamma inte hade något flyt alls

 

Efter 11 timmars sömn fick jag med papis hjälp satt upp de sista grejerna i mitt rum - så såhär ser mitt sommarhem ut

 

Nedräkningen till den officiella semestern har börjat, 10 arbetsdagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0