feeling blue



Sitter här med svidande ögon och myggbett som kliar sönder (var tvungen att följa med kidsen in i buskarna för att titta på snäckor..). Idag var sista dagen som vi var alla tre på jobbet, Anne har numera semester. Och min anställning går ut imorgon. Jag ska i och för sig vara på sommardagiset, men är ju inte samma sak. Så ska pussa och krama på barnen hela dagen imorgon. Kommer inte vara roligt någonstans att säga hejdå. Fick en klump i magen bara idag när jag såg Anne säga hejdå. Nej usch och fy. Men jag ska vara glad över att jag haft en så bra första längre anställning. Underbara kollegor, barn jag saknar när jag inte är där.

Livet går vidare ja? Och en dag imorgon också (som börjar om 7 timmar) så hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0