och så var det sista

Dessa fina hänger jag med ikväll. De två äldre bjöd på middag innan - fläskfilé, hemmagjorda pommes, fetaost, oliver, körbärstomater, bearné och kladdkaka med glass till efterrätt. Ganska bra hejdå-middag va?! Mamma och Martin hade valt ut ett litet hjärta åt mig som jag kan titta och känna på när jag har hemlängtan ♥. Efter det har vi bara hängt i soffan, tittat på film och ätit lite godis (även fast vi åt efterrätt så är det ändå lördag sådetså!). Andreas vill inte följa med till flygplatsen för att det är för tidigt på dagen för sånna känslomässiga grejer sa han, men de andra lämpar av mig och Patricia där. Märker att detta blir ett lite rörigt inlägg men jaja, ni fattar nog. Detta blir sista inlägget här tills vi kommer hem igen, tills vidare finns vi här vilket alla säkert vet. Puss, puss, puss till alla och ha det megabra - vi ses snart igen!!


Kommentarer
Postat av: PP

0!

2011-10-23 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0