fula bilder och kaos-lördag


Vi skulle på varsin fest töntade oss i spegeln. Otroligt stiliga I must say.


Får ju slänga in en bild från igår också. Och jesus alltså, vilken kväll. Vi skulle helt odramatiskt förfesta i Staffanstorp hos Emma. 6 tjejer och Emmas pojke och hans tre polare. En av Niklas (pojkvännen) vänner var på lyset och uppförde sig som en idiot. Så efter att ha varit alldeles för nära alla tjejer nån gång under kvällen och inte slutat när Niklas bett honom lugna sig så släpptes helvetet lös. Det skreks på flera ställen i lägenheten, flera grät, det var aggressivt ibland och stämningen var alltmänt kaos. Det hjälpte inte direkt att alla var asplakat. Tillslut blev den störiga killen utslängd. De andra skulle dra ut strax efter det så jag skulle dra hemåt. Medan jag stod och skrapade rutorna med jackan (eftersom att en viss lillebror snott min skrapa) kom störiga killen med vän och frågade om jag kunde skjutsa dem till Malmö. Snäll som man är så ställde jag upp! Betalningen skadade ju inte heller hehe. Så tog 40 min att komma hem och det var en av de konstigaste åkturerna jag haft, men hey det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0