Har ni sett Efterlyst?

Orkar inte skriva nåt långt så här kommer lite punkter bara:

  • Diane fyllde år igår
  • Såg First Aid Kit gratis på stortorget i Lund
  • Blev övertalad till att hänga med till Debaser
  • Drack gin ur en pet-flaska
  • Det var heltomt på debaser, men vi hängde med några av Josefins vänner
  • En tjej kom fram till oss efter att hon tappat bort sin kompis. Var övertygad om att kompisen blivit kidnappad, tjejen älskade tydligen efterlyst. Hon bjöd mig på öl och kändes halvt raggande.
  • Fick en kommentar om att jag borde tvätta mina skor, fast att min jacka var fin (av en okänd kille)
  • La mig vid 4 i Lund och fick sova 5 timmar
  • Kom hem och så har Andreas tagit bilen så nu ska jag titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0