+ - ?

Det ska bli spännande att se hur dagens nettokänsla blir. Började asbra med -1kg på vågen och -1cm i midjan. Jag tittar jättemycket på före- och efterbilder på himla duktiga tjejer. Det enda är ju att det tar så jäkla freakin lång tid. Så jag vet att jag har ett par månader framför mig innan jag möjligtvis kan nå mitt mål, just därför är alla framsteg sjukt peppande. Skuttade i princip mig igenom hela morgonrundan.

I förmiddags fick jag dock ett sms från pappa om att vi blivit överbjudna igen vilket innebär att den lägenheten jag tittat på två gånger nu inte blir min. Det kommer säkert nån annan fin, men ändå tråkigt när man börjat ställa in sig på denna.

Till sist går jag och väntar på samtal från hemtjänsten i Lund, de skulle ringa innan veckan är slut. Så frågan är ju om jag fått sommarjobb eller inte. Ska dock laga middag med Lotta ikväll så blir nog en bra dag oavsett vad de säger. Nu ska jag smälta lunchen lite och glo på Glee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0