.

Till slut är det fredag och om ett par timmar helg. Det är meningen att jag ska titta igenom det sista plugget innan PBLen just nu. Som vanligt går det inget vidare. Ikväll blir det halv åtta hos mig och bordet är dukat. Har försökt förbereda så mycket som möjligt så jag ska slippa stressa idag. Har haft väldigt mycket denna veckan. Långa dagar i skolan, extra plugg eftersom att vi har laborerat, lägenhetsvisning och träning på det. I onsdags när jag sprang så var det bara skönt. En ny känsla. Det var inte så långt och inte så snabbt, men härligt. 1cm mindre har jag blivit runt midjan också så det lönar sig. En liten uppdatering i alla fall, nu ska jag läsa mina anteckningar innan jag vandrar till bussen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

åh vad fint :D Ses snart! LÄNGTAR! <3

2012-04-20 @ 18:36:07
URL: http://emilieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0