siffror

Det har nu gått en vecka sen jag bestämde mig för att satsa på riktigt. Tyvärr ballade vågen ur totalt imorse, vägde mig 4 gånger och fick två olika resultat. Har gått ner mellan 0,2 och 0,8kg haha, alltså inte särskilt specifikt eller pålitligt. Midjemåttet är däremot svårare att misslyckas med och där hade det försvunnit 1,5cm vilket var najs som fan. Det var bra med lite pepp för igår kändes det riktigt tungt. Var svag på gymmet, inte kul. Ny dag och nya tag idag. Har suttit under frukosten och räknat på hur många kcal jag får i mig. Frukosten är den mest konstanta måltiden så lättast att ha koll där. Lunchen och middagen däremot, olika varje dag ju och jag har verkligen ingen aning. Ska försöka kolla upp det i alla fall så att träningen lönar sig. Vill inte få i mig mer energi än jag behöver, vill att träningen ska göra så att jag förbrukar mer än jag får i mig. Nu ska jag hoppa ur min extremt sassiga tröja och ta en dusch innan lite plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0