the circle is now complete

Jag är lagom trött nu. Blev inte många timmars sömn inatt. Som tur är har jag ju lov så jag kan sova läänge. Veckan har varit väldigt blandad, lediga dagar varvat med alldeles för långa skoldagar. I tisdags var jag ute på praktik på ett äldreboende vilket var himla roligt. Fruktansvärt bra personal och trevlig stämning.
Igår gjorde vi Lunds nation. Lyckades till och med med att dansa så mycket att båda bh-banden ramlade av. Inte lätt alltså. Fick dock ta smällen idag när jag skulle ta bussen hem från Lund. Fick alla typiska svimnings-symptom och fick sitta med huvudet mellan benen för att det skulle släppa. Har inte varit med om det innan så ganska läskigt.
Nu är det dags att hoppa i bingen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0