tur och otur

Igår var det ju fredagen den 13e och klassen hade tillsammans med de som går termin 4 sittning. Temat var passande nog tur för T4:orna medan vi hade otur. Det ordnades förfester med blandat folk, vilket var himla kul. På den där jag var fanns bland annat en svart katt, en tur-guide, en oskyldigt dömd fånge och Lucky Luke. Jag satsade inte alltför mycket utan hade en krossad spegel runt halsen. 7 års otur är smällar man får ta ibland.

Det var en väldigt rolig kväll. Förfest, sittning, mellanfest och sen krischans klubb. Min bordsherre hade ingen present med sig, men han fick iaf ett påskägg av mig. Utvecklades lite smått till godiskrig sen, väldigt mogna studenter oh yes.

Idag ska jag ta mig till Lödde och handla lite så jag kan provlaga lite grejer inför min halv åtta hos mig-middag. Har hunnit med en promenad i det härliga vädret, men ett träningspass får jag fixa också. Har beställt aminosyror idag som man ska ta innan och efter träningen. Får se om det pumpar upp energin lite.

Just det. Sjukt bra möjlighet att lyssna på musik när jag går, så har ni något tips på nåt jag borde lyssna på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0