hemmagjort och lite dagens-outfits

Förra veckan gjorde jag min egna müsli. En basmüsli, hasselnötter, valnötter och russin. Inte helt fel till filen

Jag har ju inte snackat så mycket om mat/träning under sommaren, mest för att jag ätit sjukt dåligt och känt mig allmänt fet haha. Men nu var gränsen nådd, så det var dags att skärpa sig. Därav denna lite smått nyttigare fredags-middag

Pissväder idag alltså. Glömde min regnjacka i morgonstressen, men fanns som tur var en extra på kontoret. Öh, tog en så jäkla ful ny passbild idag. Vill avlida vid tanken på att jag ska ha den i 5 år till. Varför tog jag inte om den, varför..?

Idag satsade jag på cardio på gymmet. Det rann som vanligt av mig när jag var klar, men jag var nöjd med dagens insats yeeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0