detaljer

De senaste passen har jag varit sjukt otaggad hela träningarna igenom. Jag tvingar mig verkligen genom det, för jag vet att jag måste om jag vill nå mina mål. Men idag så. Inget var annorlunda direkt förutom att efter de första stegen på uppvärmningen så kände jag mig bara så himla stark. Jag kunde känna det i takten jag höll, andningen och fokuset. Pumpandet av Epic och den långsamt promenerande killen bredvid mig gjorde väl inte det hela sämre. För ja, det känns bra att vara bättre än andra. Inte bara cardion utan hela passet kändes bra, även fast jag inte klarade av så många repetitioner i sista setet bröst.

Passet:
- 38 minuter på löpbandet, blandat gång på nivå 7, lutning 5 och jogging på 10.5 - totalt 25 min jogging
(konstiga tider beror på att jag jobbar mot ett visst antal kalorier, här 400 kcal)


- 3x12 liggande flyes, 8 kilos-vikter


- 3x12 hyperextensioner, 15 kilos-viktskiva


- 3x~10 sittande rodd, 40 kg


- 3x~8 bröstpress, 35 kg
(här tog energin slut, orkade inte ens 8 reps på sista)


- 9 minuter på crosstrainern, nivå 12
(100 kcal)



Det kanske inte alls är intressant för er, men tänkte att det kunde vara lite kul att skriva vad jag hittade på. Och jag la in lite bilder för att annars är det bara en massa namn som inte säger de flesta något, jag googlade precis fram dem själv haha. Tog ungefär 1 timme och 20 minuter totalt och brände runt 600-650 kcal. Inte helt fyskam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0