"But I'm not getting old. And he's a dummy for dying."

 

Det  känns som att det är en evighet sen vi kom hem, när det egentligen bara är för två veckor sen. Sen har både jul och nyår hunnit springa förbi sedan dess så har väl gjort att det känts som längre, men ändå. Tiden började verkligen sakta ner när vi åkte iväg och har inte blivit "normal" än. Det har gjort att jag sitter här och är uttråkad som bara den. Jag har liksom redan plockat undan på mitt rum, bokat klipptid, beställt linser, plockat ner saker i källaren, sett en film. Vad ska jag göra nu då? Orkar inte fastna vid datorn igen. Att städa i klädkammaren finns. Men det är ett stort projekt jag inte är så sugen på just nu. Fast jag kom på en sak att göra. Så nu ska jag baka bröd innan det är dags för träning och sen middag med tjejerna. Blir nog ganska bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0