instagrid



Har varit ledig idag och är det imorgon också, riktig lyx alltså. Hinner dock inte slappna av och få med kroppen på det hela så känner mig rastlös hela tiden. Jag har passat på att göra absolut inget viktigt idag, men ändå hittat på litegrann. Sova utan att ställa alarm (misslyckat dock får jag säga iom att jag vaknade vid 8 ändå), träna, lösa korsord, rensa i min hylla i hallen, skippa linserna och ha glasögon, handla mat, låna böcker, plocka jordgubbar i vårt trädgårdsland, frysa in rabarber och nu dåsa i soffan. Jag ska bara klaga lite och det är på solens frånvaro, men annars så - mys. 

är numera expert på att skala rabarber

Torkade av mobilen med handsprit innan. Såg nåt kass doctors-program häromdagen, var dock äckligt hur smutsiga de är. Iaf, fick riktigt ordentliga flashbacks från Indien eftersom jag använde den vi köpte där. Luktar speciellt, som herrparfym haha. Sjukt vad lukter kan trigga igång. Till något helt annat - många av bilderna här på bloggen är från instagram, men alla därifrån hamnar inte på bloggen och alla har ju inte möjlighet att se dem då. Så ni som inte har instagram i mobilen kan gå in och kika här (kan tacka therese för tipset) så får ni ännu mer koll på mitt liv, otroligt spännande alltså. Två extra, extra roliga saker händer imorgon. Emma ska ha sin halv-åtta-middag, längtar efter kräng och... Malin kommer hem!!! wooopidiwoo, längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0