jakten är över

'

Efter backa och en jobbdag åkte jag till stugan och spenderade ett dygn där. Låg mest här på mitt rum och läste

Blev även lite extra bortskämd av mamma och pappa och fick njuta av god mat

Några dagar senare hoppade jag på ett plan och åkte till Visby och Lotta. Vi fick soliga dagar då vi shoppade, festade, åt gott och bara umgicks. En himla fin helg alltså.

Veckan sen var full av jobb och varma dagar. Mycket tid spenderades i sol/skugga i väntan på att göra nästa hembesök. Dagar där tiden gick långsamt, men som inte var så särskilt jobbiga.

Har haft nånting för mig alla kvällar i veckan. Sett High Coast i slottsparken, fikat med bra tjejer och träffat de här två bland annat. Hängde på balkongen i kvällssolen och hade det wunderbar.

Veckan stora feta magma händelse! Efter många månaders letande och ett par förlorade budgivningar så lyckades vi i veckan vinna. En lagom stor tvåa med ett stort kök, på Väster, flyttar jag in i i slutet på september wihoo.

Igår fyllde Christina 21! Vi åt god middag på Casa Mia och drack drinkar på TGI Friday's.

Idag har jag gått igenom vad jag har här hemma för att försöka strukturera vad jag behöver köpa. Har-listorna har fyllts på en del, framförallt köks-listan, men jag saknar rätt mycket. Kommer bli en dyr, men väldigt rolig historia att köpa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0