waddup

Så just nu:
- Lyssnar jag på Erik Hassle. Himla fin kille där, senaste albumet inte minst.
- Väntar jag på att kaffet ska koka klart. Såg nån grej där de fryst kaffe och sen hade i mjölk för nån sorts drink. Hälften av alla dessa grejerna jag provar blir inte alls bra, men vem vet, kan ju bli bra så måste prova.
- Tuggar jag tuggummi och biter av misstag på samma ställe i läppen hela tiden. Skit är det.

Så spännande var det. Tycker vi går över till lite bilder istället:
Förra helgen när jag jobbade hällde jag ut kaffe över hela mig. Fick liksom ta lite vad som fanns bland arbetskläderna. Kände mig som en failad hiphopare resten av dagen och tanterna tittade en extra gång på mig.
Malin kom hem och jag hade hjälpt hennes mamma att fixa en lite välkommen-hem-fest. Grillning, mysiga människor och en efterlängtad tjej. 

Trött tjej i detta nu. Sovdags. Exakt och precis så länge jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0