löve it

Jag och Lotta skabbade ju ner hela HM igår efter träningen. Jag gick loss. Blev linnet som syns lite, lite (dock lite fulare färg i verkligheten) och hooden (och kanske lite till). Och jag älskar den. Kändes som att hela stan stirrade på mig och alla mina färger idag när jag gick till bussen dock, men heey, är den inte fantastisk?! Är i nåt konstigt stadie där jag är trött på all musik. Himla tråkigt. Behöver kanske bara lite nytt och fräscht, någon? Jobbet idag gick bra, fuckade inte till nåt wihoo. Jobbar ju imorgon så blir en lugn hemmakväll. Ska snart sticka med familjen till sommarkiosken och köpa glass för att fira att lillskiten har sommarlov, nomnom. Ha en spännande fredagkväll, vet att många ska ut hehe!


Kommentarer
Postat av: PP

jo det är den!!! ;D

2012-06-16 @ 10:39:17
URL: http://surlaroutedesurprise.blogspot.com
Postat av: Anonym

arcade fire kanske?

2012-06-16 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0