onsdag mitt i veckan

Sån tönt, är sjuukt taggad inför imorgonbitti. Ska köra min mellanrunda, gå eller springa vilket som känns bäst. Ingen press utan bara göra. Sen till frukost ska jag smälla till med bananvåfflor och lite kvarg-fluff (hoppas det blir lite fluffigt när man vispar kvarg?!). Längtar tills dess som faen. Ledig hela dagen ju. Efter det är det i och för sig fyra dagars jobb, men jaaja. Blir nog ganska bra ändå.

Träningen idag sög dock. Ont i benhinnan efter mindre än tio minuters löp, fuck det alltså. Får inte bli som i vintras. Varvade lite löp och lite gång ett tag till, men sen var jag så hungrig att jag höll på att spy. Underbart alltså. Mellanmål får det bli mellan jobb och träning nästa gång. Men lite häng med Lottisen, jordgubbar och salta mandlar var inte helt fel det heller, om än inte lika förbrännande som styrka.


Snart ska jag hoppa i säng (sjukt lame som gillar att lägga mig tidigt jag vet, men skyller på att jag varit uppe sen 5.30). Tackochhej!

Kommentarer
Postat av: Emmi

You go girl!!! :D

2012-06-13 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0