stolt och nöjd (och svettig)

Sitter just nu i soffan och pustar ut framför sista DH tillsammans med ett glas saft, finfint. Sprang en runda med pappa. 5 km är inte så dåligt alls för en gammal gubbe som inte tränat de senaste 10 åren. Blir sjukt stolt över honom. Och är väl ganska nöjd med mig själv för att jag gjorde det, det var inte nåt speciellt, men jag gjorde det.

losingweighttogether:  THISSSSS
Första dagen på jobbet var inte så farlig. Ska väl inte säga något förrän jag gått själv för första gången dock ehe.. Men personalen verkar trevlig och vårdtagarna likaså. Har fått mitt schema nu så vill ni lyckas fånga mig på en ledig dag är det dags att börja boka in (för jag är ju så jääävla populär haha).

PS. Himla kassa ni blivit på att kommentera helt plötsligt va?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

2012-06-05 @ 22:48:41
Postat av: Emmi

Duktig tjej :D Hoppas vi snart ses! när har du tid? ;D Ska du till Jessica på lördag? :) <3

2012-06-06 @ 09:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0