we came, we raved, we loved

grillning á la vi-campar-och-det-regnar

Helgen har ju varit förjäkla tråkig väder-mässigt. Speciellt då jag igår åkte till Röstånga och familjen där - i husvagnen. Mest regn hela tiden och även om det var uppehåll på kvällen var det skitkallt. Satt i filt och huttrade. Men det var mysigt att bara hänga lite med familjen och deras kompisar och inte göra nåt särskilt. Äta grillat och klassiska grillade bananer med choklad till efterrätt. Känner mig lite sliten för tillfället, men det släpper väl. Ikväll ska vi på släktkalas så blir förhoppningsvis najs mat där.

Midsommarafton då? Själva dagen var så jäävla lugn. Hade tre fucking besök på 9 timmar. Dock hade alla lite att göra så blev ganska mysigt inne i grupplokalen med kollegorna. Blev till och med bjuden på jordgubbar och glass mums! Avslutade passet med att fukta huden ordentligt, det rann regndroppar från ansiktet på mig när jag kom in igen. Sen var Emmi gullig nog att skjutsa oss till Ystad, satan vad det är långt dit alltså. Vi blev bjudna på midsommarmat, snällt detdär. De flesta där var trevliga och det mesta var ändå kul. Men folk skulle jobba, hade inte superkul, vissa fuckade sig osv så vi drog ganska tidigt. Jag totaldäckade hela vägen hem, guldstjärna till Emmi som fixade hem mig. Mådde otroligt nog alldeles finfint när jag vaknade 7 morgonen efter. Cp.

Det var den lediga helgen, nu blir det bara jobb, jobb, jobb de tre nästkommande helgerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0