piglördag

Är proppmätt efter lunchen - omelett och stekta morötter blev det. Skönt dock efter förra veckans känsla av att aldrig bli mätt och konstant sug. Vi överlevde benpasset, har inte ens så himla mycket träningsvärk. Det beror nog på att min teknik var totalt off igår. Vet inte vad som hände, men kroppen gjorde inte alls som jag ville så blev inte optimal träning. Idag har jag lite vilodag, skönt, men också konstig känsla.

Det går så segt med skolan. Tycker att jag är ganska effektiv, men det tar väldigt lång tid ändå. Inte speciellt peppande. Klockan tre ska jag träffa Maria och Emma i stan. Ska bli kul för det var längesen och tydligen fanns det lite skvaller att vänta. Nu får det bli lite mer plugg innan det är dags att ta bussen.



Sjukt dålig bild upptäckte jag på datorn och mina ben ska vi inte prata om. I alla fall - denna hade jag väl kunnat ha på Andreas student? Som den fattiga student jag är känner jag inte för att köpa nytt om jag inte måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0