söndagsaktig torsdag



Framåt slutet av kvällen, lagom svettiga och avdansade. Bra kväll alltså. Han vet vad han gör, Avicii. Lite sämre än Miami setet som jag lyssnat sönder, men hey, fortfarande bra. Kvällens sämsta/bästa var när jag lyckats komma in i ett riktigt bitch-knuffar-mode då jag störde mig på alla som trängde sig och höll på. Och spetsar armbågarna lite extra mot en tjej som "håller på". Och hon vänder sig om. Och det är Emmi. OFTA säger jag bara. Dog av skam och skratt på samma gång. Sjukt skönt att få skjuts hela vägen hem av lillebroren. Lyckades till och med klunka i mig en massa vatten när jag kom hem, framförhållning där.


Har självklart en massa nya blåmärken idag, fötterna är ganska ömma. Dethär är dock från träningen, sjukt otymplig vikt som krossar mig. Idag blir det inget gymbesök, men ska satsa på en ordentlig promenad sen. Lite förbättring är det sen förra veckans vägning/mätning, man ska vara glad för det lilla haha. Har snart haft 1,5 timmes lunchpaus så är väl dags att ta tag i skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHA märkte precis vem det var i bakgrunden...... dör hahahah

2012-05-19 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0