tjugg deluxe

Denna helgen har verkligen gått i matens tecken. Fredagen började med att jag hade med mig morotskaka på PBLen. Det blev såklart massa över så vi har gått och mumsat på det hela helgen. På kvällen var det Halv åtta hos Sandra! Sjukt god mat, tre-rätters, med sommartema. Igår hade vi lite syskonkväll eftersom att mamma och pappa är iväg och åker skidor. Det blev pizza, sen popcorn och godis medan vi tittade på Hungerspelen. Väldigt bra film trots att jag läst boken. Och idag är det våffeldagen hrm. Kommer krävas en himla massa tränande nästa vecka för att kompensera. Men himla gott i alla fall. Nu ska jag försöka motivera mig själv till att plugga och sen ta på mig något vettigt för att kunna åka och handla blöh. Söndagar..

Kommentarer
Postat av: Emilie

SNYGGGGGGG tjej HAJ!

2012-04-02 @ 09:14:18
URL: http://emilieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0