En vecka, fem skoldagar...

...sen är det jullov! Torsdag eftermiddag kommer jag att gråta av lycka, eller kanske inte av lycka hrm, men då är allt skolarbete klart, halleluja som madde säger!

Idag tog jag en paus, jag klarade helt enkelt inte av att plugga det minsta trots att jag behöver det desperat. Huvudvärken kommer och går hela tiden och jag har verkligen ingen inspiration till att sätta mig ner med böckerna. Istället satte jag mig vid symaskinen och sydde ihop en kjol av tyget som blev över från indian-klänningen. En blixtlås behövs och sen: voíla så är en kreation skapad från ett lakan klart! Det låter lite mysko haha, men jag kan ta en bild när jag ser lite fräschare ut så får ni avgöra om det är ett lakan eller ett bärbart klädesplagg.

Jag har även kommit fram till idag att jag nog ska börja följa "The Hills", jag vill också leva liknande nåt sånt om ett par år! Jag återupptäckte också Alex Evans och påmindes om hur jäkla snygg han är! 

Dagens tips är radio och "radiohjälpen". Man kan önska låtar via sms och skänker då pengar. Musiken har därför varit otroligt varierad och jag gillart! Kanske inte Henrik, hans röst är störig som fan, men annars så, hans dance-moves är underhållande! Det sänds på svt då och då, tre programledare sitter instängda i en glasbur på Gustav Adolfs Torg i Malmö. Hear it out!

Nu ska jag snart sova, godnatt & sov gott!

Kommentarer
Postat av: patti

Haha va har henrik gjort?:P

2008-12-17 @ 20:07:53
Postat av: Linda

hahaha, henrik torehammar, radiopratare! :D

2008-12-17 @ 20:59:29
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0