"Jag är lång för att vara i min längd"

Whaaat, vad dillar du om lilla rödtott?

Dagens surtant - Hemköp bjöd på gratis kaffe och lussekatter, klart att man passar på! Så efter lite låtsas-shoppande tog vi oss fram till bordet, med en som vi senare upptäcker - surtant!

- Tack! sa jag och tog en lussekatt
- Men kaffet då? frågar tanten som jobbar i affären
- Nej tack, svarade jag och började gå därifrån
- Men vi bjuder på lussekatt OCH kaffe! 
- Ehm, jaha, måste jag?
lite förvånad blev jag
- JA. utan att röra en min, inte ett leende - hrm, surtant

Bjuder de på gratis-saker får de väl förvänta sig att folk kommer! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

gah, de va ett skämt xD

2008-12-14 @ 17:05:31
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0