Jordbävning i skåne!

Vad fan händer?! Jag ska ha sluprov i Fysik A om 1,5h, jag har inte tid att bli helt skakig över detta!

Jag och pappa satt och skulle äta frukost när hela huset började skaka. Jag ser hur pappa bara sitter och stirrar på mig och inte heller fattar vad som händer "Ramlar taket in, faller golvet in, har ett tåg krockat precis vid oss?!"

Pappa sprang ut för att kolla hur taket ser ut, samtidigt kommer grannen utspringande i underkläderna och tror att hans tak kollapsat. Helvete vad äckligt! Så nu har Sverige möjligtvis genomlevt den största jordbävningen i Sverige på vem vet hur länge.

Och jag stressäter, skakar som ett asplöv och ska snart skriva 3h prov, sweet!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja fy de va äckligt :s

2008-12-16 @ 15:37:25
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0