Sexy indians!

Eller hur var det nu?! Jag och Lotta var på 18årsfest igår, maskerad även! Indianer var det meningen att vi skulle se ut som, jag tror vi klarade av det, litegrann i alla fall! Förutom Madde, födelsedagsbarnet som jag förövrigt känt i snart 16 år, de ni, så kände jag ingen och Lotta kände bara mig.. Det var en ganska spännande situation, men som tur var fanns där en trevlig nunna, en katt, en arab och en tjuv. Det blev en kväll med påverkade småungar, skvaller och lite jobbigt drama... Bilden på Lotta och mig vill inte samarbeta, men en annan dag kommer den kanske upp här.

Idag är de en vanlig söndag, inget vidare intressant med den. Hur spenderar ni er söndag? Med att bäva och vara deprimerade inför att det är måndag imorgon, eller med tt njuta av de sista timmarna av ledighet utan att tänka på morgondagen?

Har jag förresten berättat att BARCELONA-resan är bokad! Så underbartfuckingmega-tremendous :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0