Skubb x2

Day 2 + D-day! Översättning: Andra dagen jag sjukanmäler mig för att skriva arbetet + även dagen då det ska lämnas in, huu!
Klockan tolv ska jag ta bussen till skolan och då måste allt vara klart. Det har ändå gått bättre än jag trodde det skulle gå. Jag kommer nog inte få ihop 8 sidor, det hade nog varit ett mirakel, men jag får väl satsa på kvailté istället, yeah right...

Just nu sitter jag och knaprar på saffransskorpor som jag slängde ihop igår, mums! Jag lovar, lite halvt i alla fall, att efter idag och över jullovet ska det inte bli så mycket snack om pluggande!

Idag om en vecka kommer jag ha sovit ut, jag kommer gå runt i pyjamas hela dagen och bara mysa och leka med julklapparna!

God Jul i efterskott, en vecka i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0