Under 2008 har jag...

[X] varit full  
[ ] varit i slagsmål
[ ] varit otrogen
[ ] blivit dumpad.
[ ] blivit dumpad för någon annan
[ ] dumpat någon
[X] skolkat
[ ] åkt polisbil
[ ] snattat
[ ] däckat  
[ ] svimmat
[ ] varit i mer än två förhållanden
[X] badat naken i havet (sjö)
[X] varit på en festival eller liknande
[ ] piercat mig
[ ] kissat på mig
[X] blottat mig 
[ ] tagit någons oskuld
[ ] tagit någon sorts drog 
[x] rökt
[ ] försökt ta livet av mig
[ ] rymt hemifrån
[ ] smygt ut utan att mina föräldrar visste om det
[ ] "torskat" med att vara full
[ ] varit kär
[ ] blivit slagen
[ ] haft prov och inte pluggat till det
[ ] fått IG i ett ämne eller flera
[X] fått MVG i ett ämne eller flera 
[X] haft ångest över något
[X] varit utomlands
[ ] kollat upp om jag har en/flera könssjukdom/ar
[ ] haft en/flera könssjukdom/ar
[ ] flyttat hemifrån
[x] badat i havet
[X] varit på en vild fest
[X] varit på en död fest
[X] tjänat pengar
[ ] ätit skräpmat en vecka i streck
[x] jobbat
[ ] fått sparken från jobbet
[ ] mobbat någon
[ ] blivit mobbad
[ ] färgat håret mer än 10 ggr
[ ] brutit ett/flera ben
[ ] opererat mig
[ ] skönhetsopererat mig
[X] sovit bort en hel dag
[X] varit vaken i 24 timmar eller mer
[ ] lanat
[ ] haft fest hemma
[X] varit på badhus
[X] slösat pengar på något helt onödigt 
[ ] blivit arresterad
[ ] kört rattfull
[ ] åkt dit för rattfylleri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0