Utmaning

Fick den på bilddagboken, jag vet, huhu! Men iaf, jag måste ju följa Jessicas befallningar - så här är sju sanningar om mig själv:


- Jag gillar att använda annorlunda ord
- Jag tycker att juice är godast att dricka ur gröna muggar, jag lovar att det är godast så!
- Jag har inte gillat smaken av smör sen jag var sex år, jag gillade bara inte det en dag 
- Jag tittar på tv alldeles för mycket, verkligen
- Innan jag somnar tittar jag alltid på klockan och räknar sen hur många timmar jag kommer att sova, jag är ganska besatt av att räkna saker överhuvudtaget
- Jag gillar att gå upp tidigt, har lättare för att plugga då. Min hjärna stänger i stort sett av efter 20.00
- Jag vill mycket, har svårt att få mig själv till att göra något (låg självbevarelsedrift?) och blir därför konstant frustrerad på mig själv. En oändlig cirkel  

Ni då, sju sanningar om dig själv?

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag brukar också räkna timmarna jag kan sova. sjukt stressan de och onödigt^^

2008-12-10 @ 21:28:00
URL: http://msjessica.blogg.se/
Postat av: patricia

haha det gör jag med^^

2008-12-11 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0