Pust!

Väskan är packad och klar, äntligen! Jag tänkte ta en liten testvägning av resväskan. Maxvikten är nämligen 15kg.. Visst pyttsan, 15.6kg! Dags för lite omvärdering kanske? (Det kan ju nämnas att necessären vägde över 1kg.. oops!) Men nehenej, för visst har jag en lillebror som inte har så stora kläder = ganska mycket plats och därmed vikt! Och javisst, dit flög hårmoussen och sprayen och helt plötsligt mätte väskan till 15.00kg! Underbart

Tänkte även ta ett litet snack med er om uppmärksamhet! När jag satt  på min fjärde bussresa för dagen kom jag att tänka på att jag har ingen aning om vilken ögonfärg någon av "mina" fyra chaufförer för dagen haft. Jag vet att jag inte är den första att tänka på det, men är det inte lika illa för det? Jag hoppas att det är så vanligt som jag tror, fast ändå inte. Antingen är det bara jag som är så dålig på att lägga märke till de runt om kring mig, vilket inte känns bra. Eller är det så att majoriteten inte lägger tid på det? För det blir inte bättre för alla busschaufförer, fast dock för mig...

Hur ligger det till gott folk, är ni bättre än jag, eller är vi lika dåliga allesammans? 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hm, e de inte 20 kg som e maxvikten?



Haha och dedär med uppmärksamhetsgrejen e jag lika dålig som dig på. Men, hur viktigt e de att komma ihåg nån random snubbes ögonfärg?^^

2008-10-25 @ 15:33:40
URL: http://msjessica.blogg.se/
Postat av: Linda

huhu, jo med handbagage är det nog det ;)



haha. jo kanske det :P inte för dig ju iaf ;)

2008-10-31 @ 22:25:21
URL: http://lindaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0