SKANDAL

Tar en paus i dagens pluggämne, kemi... Förra veckan upptäckte jag en sak när jag umgicks lite med Olivia. När jag sedan berättade om denna rafflande händelse för Jessica visade det sig att de båda hade samma okunskap.. Ingen av dem visste hur man stänger av en iPod! Det värsta är väl att båda har en, speciellt Olivia är lite av en iPod-nörd! Så hur gör de när de lyssnat klart, jo, sätter den på "Hold" och låter den stängas av sig själv tillslut.. Herre jisses säger jag bara, vad jag skrattade åt dem! Så snälla säg, du kan väl stänga av din iPod ordentligt?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah men vadå, den stänger av sig jättefort om man trycker på hold endå så. Där va jag nöjd med undersökningen ^^

2008-10-21 @ 18:44:55
URL: http://msjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0