58 days to go...

...sen är det sommarlov! Inte alltför pjåkigt tycker jag! Dagar kommer spenderas med Mando Diao, Åhus, födelsedagsmiddag, valborg med mera, med mera!

Parentarna ville bättra sig lite med skogsturerna så vi tog oss en sväng till Dalby, mysigt värre. 

 
Trädklättring är kanske töntigt, haha, men roligt så wtf :P

Ulla var generös med "+"-en idag! Till och med ett och annat "++" dök upp, men borde det inte vara ett "-" då? Hon gav förresten en konstig kommentar till mig som fick det att låta som att jag behövde oroa mig för att jag inte skulle få mvg i betyg för att jag fick ett vg+ på uppsatsen? Jag tror och tycker inte att det krävs att man har mvg i allt för att få det i betyg, speciellt inte om man fått vg+? Aja, Ulla är väl som hon är?

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä vi gillade inte Ulla idag. Kommentaren till Patricia slog dock alla..

2009-04-15 @ 20:53:27
Postat av: patricia

Japp Ulla är som hon är och det är inte positivt!

2009-04-15 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0