Lugnt vadå?

Nån timme efter  förra inlägget ringde lotta "Ferre på ÖT, är du på?!" Självklart! Så kvällen spenderades i lund på fest, inget att klaga på där inte, massa nytt folk. När jag traskade hem (sjungandes&dansandes - full, jag?) från bussen möttes jag av bilen som delar ut tidningen, hoppsan!

Så efter att sovit lite igen efter att mamma väckt mig "tidigt" för att hon trodde att det var jag som kom hem vid tolv, inte lillebroren, är jag lide trött. Jag har iaf varit duktig dotter och plockat undan här och jag tvättar (framsteg malin, framsteg!). Mamma sa idag också att jag skulle plocka undan mer här hemma för att de skulle betala körkortet haha! Jag vet att jag är stökig, men haha, känns ändå som ett konstigt/medelmåttigt krav. Yeye, jag klagar inte.

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0