snipp snapp slut så var sagan slut

Eller helgen åtminstone. Fredagen var som sagt KB. Insåg att jag glömt mitt leg när jag stod i kön. Panik. Frågade vakten lite desperat om det fanns nån möjlighet att komma in utan leg. Utan att titta på mig svarade han nej. Riktigt trevlig prick det där. Tack för Lovis alltså som lånade sitt leg till mig och tack till den nye vakten som släppte in mig med ett leg med en bild på en kort-, rödhårig och lockig tjej. Väl inne var det kul, Diane hade världens flyt med musiken. Nån okänd smällde till mig på rumpan när jag gick förbi och en random läskig tjej som var bakom mig drog upp min kjol när vi dansade.. KB i ett nötskal. Och Emma - jag har nog koll på vad du gjorde i fredags hehe!


Igår var planen att jag, Josse och Lotta skulle dra till Deep i Malmö. Vi insåg att vi inte pallade och drog till babe istället. Där var tydligen ovanligt lite folk, inte för att det stoppade oss. Majoritet killar och peppt humör så har man kul oavsett vad! När vi skulle hämta ut jackors osv hittade jag inte min lapp, självklart. Fick beskriva allt som var i den, märke på allting. Fick den tillslut efter att mitt leg fotats och ett hot om att jag skulle hittas om jag nu snodde väskan.

Slutet gott allting gott eller hur var det? Imorgon börjar nästsista veckan innan det är jullov, wii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0