Lundaspel & Gothia

Jag har känt mig som en liten sport-nörd de senaste dagarna då jag sprungit på ett par basketmatcher och hela tiden uppdaterar gothias hemsida för att se efter hur det går för stora lillebroren. Lotta och Lobas var brillianta och vann b-slutspelet av Lundaspelen igår. Lite sugen blev jag allt. Eller, nä, det blev jag inte alls. Jag hatade alltid att spela match, det var nästan det värsta jag visste, men själva basketen lockar lite. Broren min spelar som sagt innebandy och just nu i denna stund spelar de semi-final, duktiga pojkar är de! 1-1 står det ;)

Själv sitter jag ensam efter att Lotta lämnat mig efter att åkt lite skridskor med folk igår för att sen vara hos mig tills alldeles precis. J a g  v i l l  v e r k l i g e n  i n t e  p l u g g a. Jag hatar skola, hatar kemi, hatar hela skitet, fruktansvärt, fruktansvärt äckligt är det alltihop. Vad tror ni händer om man inte pluggar alls? Eller bryter ihop, tror ni man behöver göra provet nu då?   

Fast vem försöker jag lura, jag vet ju att jag kommer att plugga, att jag inte kommer bryta ihop. hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0