Ajöss!

Detta kommer bli min sista inloggning nu på ett par dagar. Imorgon bär det av till stugan! Jag hinner inte hem mellan så det blir till att dra med all packning till skolan, får bara hoppas att de inte går igenom väskan i receptionen hähä..

Jag läste förresten att Aqua ska göra comeback, nostalgi javisst! Kommer de att slå igen, knappast! Undrar hur de ser ut nu, nästan 10 år senare.

Anyho så är labrapporten skriven och inskickad, biologin övergiven, ett ord ska kollas till engelskan sen är det kla't! Nääääjs! Haha, jag känner mig lite flumm, har sprungit runt och stört mina brödrar hela kvällen, ritat lite här och var & låtit så mycket jag kunnat, stackars dem, lövely för mig!

Ha en splendido kristi flaxare, I'm gonna!


Förresten, Abbe och hans familj på tv4+ 20.00 hoho!





Kommentarer
Postat av: patricia

nä värst va hundarna va på mig igår:P Har också funderat lite på dedär med deras "comeback" höhö

2009-05-19 @ 21:25:36
URL: http://pattepotatismos.blogg.se/
Postat av: TessaN

Hoppas ni har det jättefint!

själv har min sjukdom gjort lite framsteg, ingen feber, mindre ont i halsen, OCH jag kunde minsann gå lite idag

2009-05-22 @ 14:37:06
URL: http://feelgoodinc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0