Aloha!

God dagens! Jag och Lotta hamnade på en fest hos Kim (?!) i Värpinge igår. Det blev nog en av de sjukaste kvällarna jag varit med om. Sanning eller konsekvens säger jag bara.! Sjukt härliga föräldrar hade han som stod ute och rökte och snackade med alla, mamman tyckte att vi var pinsamma allihop för sanning eller konsekvens var sånt hon gjorde när hon var 13. Haha, ganska sant egentligen!

När jag traskade hem höll fåglarna på att vakna och solen påväg upp

03.08

Idag kommer släkten och firar Martin, ska väl bli ganska mysigt, kanske... Ha en bra dag iaf allihopa!



Kommentarer
Postat av: johan p

hahaha fan va gjutet!

Själv satt man i stadsparken och diskuterade droger och politik med fulla punkare.

2009-05-30 @ 12:36:21
Postat av: Linda

haha! jag förstod inte ett ord av ditt sms 8)

2009-05-30 @ 13:39:22
URL: http://lindaoo.blogg.se/
Postat av: doj

haha, najs:P

åh älskar när man går hem ute sent på natten

2009-05-31 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0