*kvitterkvitter*

Haha, något töntig titel! Men lillebroren fyller hela 10 år idag och han fick en bur som så småningom ska fyllas med en undulat (två om han får bestämma). Grattis till honom iaf!!



D-dag idag. Och vad vore en d-dag utan plugg. Jag har precis skrivit klart min del till spanska-redovisningen som vi ska fila klart på senare idag. Innan dess ska jag dock ta mig till Lund och stjäla lite bananer! Ska bli intressant att se hur det går, känner mig lite tveksam för tillfället om folk faktiskt kommer reagera O.o

Malooo, ville du ha matte-session? Jag släpar med mig böckerna så hör av dig om du vill ha hembesök! Känner mig produktiv, eller ja, mitt schema är så fullspäckat att jag av rena farten gör allt som jag skjutit  upp på. Därför ska jag nu ta spruta på fredag huhu! Och imorgon ska jag shoppa med stora lillebroren, han känner sig tydligen helt lost på vad han ska köpa inför sin lärarmiddag på måndag (sega jefvel!) så han ville ha lite systerliga råd *stolt* haha, nej men det ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: patriciap

hur gick de me bananerna? ;)

2009-05-29 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0