Muppigt

Mamma har bestämt sig för att de ska framkalla förstoringar på oss barn. Så nu har jag suttit här i en timme och letat bilder. Verkar som att det blir svårare ju äldre man blir, är ju helt jävla omöjligt att hitta nån på mig dig jag inte har nån muppig min eller som är mega-ego-bild. Just nu ser det ut som att vi får ta en bild imorgon, uppstyltat neeejrå! Är det någon som har en bild på mig, så normal som det kan bli, som kan tänkas funka...?

Sen har jag inte alls gjort tillräckligt mycket kemi idag, sammanfattade hälften, wippie... Dessutom åker den bästa iväg till Budapest om ett par timmar för att festa hela veckan :(





jefla mupp


Kommentarer
Postat av: TessaN

jag kanske har någon? om du kommer på någon själv så be mig skicka den högupplöst bara!

2009-05-25 @ 22:19:29
URL: http://FeelGoodInc.devote.se
Postat av: TessaN

Jag kanske har någon? kommer du på en så be mig skicka den högupplöst bara!

2009-05-25 @ 22:20:32
URL: http://FeelGoodInc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0