yawn

Det kändes som om jag hade tusenmiljoner saker att göra idag. Såklart är tiden emot en, våra luncher är inte gjorda för megalånga köer med 30 pers före i kön på banken, schemat överhuvudtaget klaffar inte med tingsrätten (de får ju anpassa sig lite efter oss va!). Jag har iaf fått in mina pengar, too bad att 400 förvann direkt och inget gick till mig.. Såklart glömde jag hämta linserna, fast att hämta dem innebär att jag måste klämma in en undersökning. igen. palla

Nu ska huvudvärken och tröttheten trängas undan och pluggandet börja, eureka! Fler som vill dra till utomlandet, slippa successionsrätt och fysikens lagar?


Kommentarer
Postat av: patricia

JA!!!

2009-05-04 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0