|-)

msn-nörderi i rubriken. orkar inte, trött-tröttare-linda typ. psykologin alltså - orala, eskapism, klientcentrerad, splittring, anala, generalisering, lille albert, oidipala. det tar aldrig slut. håll tummarna för mig och alla ekonomiarna som har psyk-prov imorgon! (och blir störda på kuppen, man börjar analysera för mycket) göteborg slog skåne idag haha, a.k.a ingen fika på lördag för tjejen ska vara upptagen med att vara bakfull! 

jag ska läsa anteckningar som godnatt saga, vad läser du?


 

Kommentarer
Postat av: P

jag? jag läser franska :) men vem försöker vi lura? har du nånsin vatt psykfrisk lilla vän :)?

2009-10-01 @ 21:59:11
Postat av: Anonym

hejsan! söt blogg du har!

vad tycker du om min blogg?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-01 @ 22:16:42
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0