djungeln

Igår agerade jag taxichaufför och hämtade folk i fyra byar för att sedan köra söderut. I Höllviken pausade vi för lite mathandling, efter att ha jagat efter en skåpbil i alldeles för hög fart (vi trodde att där kanske var några snygga pojkar i bilen). Problemet var att de körde ännu snabbare än vi så det sket sig.

Nästa stopp var Ljunghusen och en stuga. Där lagade vi god mat, för-, huvud- och efterrätt serverades! Vi pratade och skvallrade om allt och inget i flera timmar tills vi inte orkade mer. Sen lyckades jag få ett par nya blåmärken, inte det svåraste för mig, men ändå. Denna gången för att det inte fanns någon stege till våningssängen hmpf..

Idag åkte vi hem igen, pluggandet kallar stressat. Därför ska jag sätta mig vid böckerna nu, mycket ska göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0