salvation

Jag hittade en sydsvenskan att underhålla mig med så jag överlevde de sista timmarna också! Ifall ni kände er oroade över det då alltså. Finns det någon annan liten stackare utöver jag som ska göra högskoleprovet på polhem?! Hur fasen ska man hitta till 3204 liksom? Det genomfördes ett litet aprilskämt på jobbet idag, dethär mailades till alla som var iväg på "konferans":

Tydligen har det varit en vattenskada vid södra fasaden i natt. Hos oss verkar det främst drabbat calles och patriks rum, som måste tömmas och torkas/återställas. De har tydligen satt upp provisoriska arbetsplatser i källaren och håller nu på att flytta ner alla saker från rummen dit. De hoppas allt är klart innan semestrarna. Jag har sagt att vi vill ha kompensation vilket utlovats.

Hoppas ni har det skönt i solen!

Glad påsk

Tyvärr så blev det enda svaret Ha ha april april!. Synd att de är en bunt smartisar, de där advokaterna.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha kan du inte bättre Linda ;)

Jag har i sal 3110 på Polhem så vi kan leta tsm! :D

2010-04-05 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0