lunchat med pappsen

Surprise surprise var det när hantverkare ringde och sa att de skulle komma och kolla värmepumpen idag. Pappa var onåbar en stund, men när jag fick tag på honom brummade han hemåt. Så efter lite fixande och trixande i källaren blev fadern min och jag ensamma så då åt vi lunch tillsammans. Lite extra trevligt en vardag sådär!

 

Med en allt mer manslik röst och smärtande hals så blir det till att ta det lugnt ikväll = spela spel med de gamla fina hos Therese. Imorgon bjuder Amanda på middag för att fira att detta är hennes 19onde vinter vilket ska bli trevligt.

 

Och nu ska jag till slut sätta upp mina änglar i fönstret medan jag klurar på julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0