2987 borttagna mail senare

har jag upptäckt ett par saker. Till exempel så skaffade jag bilddagbok 17 augusti 2007, den 2 september samma år sällade jag mig till alla andra facebook-anhängare. Jag har alltså rensat min inkorg och säkert 87% var från facebook. Illa. Lite kul var det ändå, hittade ett mail från Therese, vi skulle tydligen fira Lottas födelsedag eller nåt (har absolut inget minne av vad vi gjorde??) :

" säg inte till lotta att du ska dit imrogon, vi ädrade smset så lotta tror att det bara är malin som sk träffa henne och att hon hra problem, så vi ska typ vara på toaletten och hoppa ut o.O hahas: ) "

Första mailet i min inkorg innehåller bland annat dessa bilder, från juni 2006:



 

 



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha...

2010-01-05 @ 13:47:38
Postat av: TessaN

random...

2010-01-06 @ 18:53:57
URL: http://samlingavtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0